ReDAT CTI
ReDAT CTI je softwarový integrační modul umožňující užší integraci s nahrávanými komunikačními prostředky a rozšiřující funkcionalitu záznamového systému oproti verzi, založené pouze na zpracování signalizace.
CTI integrace umožňuje různé varianty automaticky vyhodnocovaného selektivního nahrávání na základě předdefinovaných podmínek.
Pomocí CTI integrace lze realizovat i manuální uživatelské řízení záznamu. Informace, získané z CTI spojení lze využít pro: řízení záznamu a editaci metadat záznamu.
ReDAT CTI je softwarový integrační modul umožňující užší integraci s nahrávanými komunikačními prostředky a rozšiřující funkcionalitu záznamového systému oproti verzi, založené pouze na zpracování signalizace.
Řízení a editace záznamu
Řízení záznamu
1. Hovorové relace
Přidaná hodnota spočívá v přesnějším řízení spínání záznamu, které je založeno na předávání událostí o začátku a konci hovoru, o přidržení (HOLD) a předání (TRANSFER) hovoru apod. Tyto informace se přenášejí na rozdíl od signalizačních zpráv spolehlivým kanálem (tcp), čímž se eliminuje možnost jejich ztráty během přenosu. V případě aktivního způsobu záznamu lze CTI integraci využít i k iniciování záznamových relací.
2. PC obrazovky
Umožní zaznamenávat screeny agentů i při holdu hovoru nebo po skončení hovoru do doby, kdy agent na PC ukončuje interakci se zákazníkem (do doby než je opět ve stavu přijmout další hovor).
Editace metadat
Prostřednictvím CTI spojení lze do záznamového systému předávat informace, které přímo nesouvisejí se sestaveným komunikačním kanálem a nelze je tedy získat ze signalizačního protokolu. Doplňková metadata se týkají zpravidla účastníků nahrávané komunikace – mohou to být např. informace o zákazníkovi (získané z externí databáze) nebo o agentovi, který hovor odbavil (jeho identifikace, skill, číslo kampaně, IVR kód …). Tento benefit CTI integrace je využitelný především při nasazení v call centrech nebo dispečincích.
Podporované technologie
Alcatel-Lucent OmniPCX (OXE) | Využívá protokol TSAPI, pro použití s pasivním záznamem poboček (IP i digitál) a trunků nebo s aktivním záznamem poboček (TDM DR-Link/IP DR-Link). Při aktivním způsobu záznamu je možné do komunikace přidat akustickou signalizaci, že je hovor nahráván. |
Avaya Aura Communication Manager | Protokol TSAPI nebo proprietární komunikace DMCC, záznam poboček i trunků, v kombinaci s Avaya AE Services aktivní záznam, integrace s call centrem Aura. |
Cisco CUCM | Protokol JTAPI, záznam IP poboček pasivně i aktivně. |
Cisco CUBE | Protokol SIPREC , záznam externích volání aktivním způsobem, pro různé telefony a PBX. |
Cisco CUCCE | Protokol CTIOS nebo REST/XMPP (Finesse), integrace s call centrem. |
Cisco CUCCX | CCX CTI protokol nebo REST/XMPP (Finesse), integrace s call centrem. |
CTI Solidus eCare | Proprietární komunikace, záznam agentů call centra na pobočkách/trunkách. |
DCom RadioVoice | Pasivní záznam radiové komunikace, VoIP brány, privátní protokol. |
DCom TOP | Aktivní záznam hovorových kanálů z dispečerského terminálu, SIP-based privátní protokol. |
Genesys SIP Server | Komunikace pomocí Genesys Platform Voice SDK, záznam poboček i trunků, informace o agentech, aktivní nahrávání poboček SIP Serveru. |
Kamerové systémy CCTV | Integrace s kamerovými systémy Bosch, Cisco nebo HikVision, využívá privátní API rozhraní. |
Mitel (Aastra) MX-ONE | Protokol CSTA III/XML, záznam poboček (IP/analog/digital), aktivní záznam vybraných modelů IP telefonů. |
R&S (Topex) VCS | Protokol ED-137, záznam pozemní i radiové komunikace aktivním způsobem. |
TTC IP TouchCall/Konos | Protokol H.323+privátní, záznam hovorových kanálů z dispečerského pracoviště. |
Unify HiPath 3000/4000 | Starší varianta integrace, využívá CAP server, záznam poboček i trunků. |
Unify OpenScape Voice | Protokol CSTA III/XML, pasivní i aktivní záznam SIP poboček. |
Unify OpenScape Business | Protokol CSTA III/XML, záznam poboček. |
Unify OpenScape XPERT | Dříve Siemens IP Trading – proprietární komunikace nebo SIPREC, záznam hovorových jednotek na turretech. |
Unify OpenScape 4000 | Protokol CSTA III/XML, pasivní i aktivní záznam poboček (VoIP, analog , digital, DECT). |
Vyvolávací systémy | Integrace s vyvolávacím systémem ORCHESTRA, privátní protokol. |
Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.