Quality Management
Základem úspěchu každého kontaktního centra nebo dispečinku je systematické hodnocení kvality práce agentů a neustálé zlepšování jejich schopností. Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.
ReDAT QualityChart
Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2022/02/qualitychart.png)
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2022/02/reporting.png)
ReDAT Reporting
Modul Quality Managementu pro tvorbu analýz a jejich grafické zobrazení.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2022/02/coaching.png)
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2022/02/dashboard.png)
ReDAT Dashboard
Modul Quality Managementu pro grafické zobrazení požadovaných výsledků.