ReDAT QualityChart
Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.
ReDAT QualityChart je softwarový modul pro hodnocení úrovně práce agentů. Uživatelům systému umožňuje vytvářet hodnotící formuláře a provádět hodnocení hovorů či nehovorových interakcí.
Modul představuje mocný nástroj, který pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra a snižovat provozní náklady. Zlepšuje přehled o provozu, potřebách a možnostech dalšího zkvalitnění práce kontaktního centra.
Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.

Klíčové vlastnosti
- zrychlení práce hodnotitele
- přístup k funkcím hodnocení a výsledkům hodnocení řízen uživatelskými právy
- hodnocení hovorových i nehovorových interakcí (e-mail, chat atd.)
- editace způsobu výpočtu výsledného skóre hodnocení
- ovládání přehrávání hovoru při samotném hodnocení
- kalibrační mód hodnocení (tzv. trénink hodnotitelů)
- automatické výběry záznamů pro hodnocení
- automatické ukládání výsledků hodnocení do databáze hovorů
- různé módy pohledů na databázi hodnotitelů (detail, souhrnné, kalibrace atd.)
- automatické exporty výsledků hodnocení
- možnost doručení hodnocení přímo agentům či skupinám agentů ve formátu *.pdf, *.xls a *.csv
- možnosti odesílání výsledků hodnocení e-mailem
- možnost zobrazení stavu hodnocených hovorů (nehodnocen, hodnocen, rozpracován)
- přehodnocování chybných hodnocení
- dostupnost statistiky existujících hodnocení po celou dobu existence DB záznamů
Princip hodnocení
Supervizoři kontaktního centra mají vytvořený systém hodnotících formulářů. Ty jsou složeny z otázek a nabídek odpovědí. Hodnotitelé v průběhu náslechu záznamu hovoru vybírají adekvátní odpovědi na otázky, které příslušný formulář předkládá automaticky. Každá odpověď je bodována a takto vzniká databáze bodových ohodnocení jednotlivých hovorů agentů. Na základě tohoto bodování je vždy automaticky vypočteno výsledné skóre hodnoceného hovoru dle předem definovaných pravidel výpočtu. Výsledky hodnocení lze zobrazit v grafické podobě, tzv. Dashbordech.

Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.