RETIA

ReDAT Coaching

Modul Quality Managementu pro komunikaci mezi supervizorem a agentem.

Softwarový modul určený výhradně jako nadstavba pro ReDAT eXperience. Byl vyvinut speciálně na přání zákazníků kontaktních center. Pomáhá zrychlit a zjednodušit komunikaci mezi supervizory a agenty v rámci každodenní práce.

Systém je založen na principu vkládání poznámek (krátkých zpráv) do hovorů přímo v přehrávači. Zároveň je definována skupina osob, kterým se dle oprávnění zobrazí příslušné poznámky s možností reagovat na ně.

Modul Quality Managementu pro komunikaci mezi supervizorem a agentem.

Proces coachingu

  1. Supervizor kontroluje vybrané hovory a najde v nich zájmovou oblast.
  2. Tuto oblast označí, doplní poznámku, definuje osoby, pro které je jeho informace určena, a poznámku odešle.
  3. U příjemců poznámky se zobrazí indikační ikona upozorňující na novou nepřečtenou poznámku.
  4. Přijatou poznámku si příjemci mohou zobrazit, včetně hovoru, kterého se týká.
  5. Příjemce poznámky má možnost přímé reakce doplněním svého komentáře.
  6. Celý proces je podmíněn správně nastavenými přístupovými právy.

Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní​​

Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.

I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.

Více informací