ReDAT Coaching
Modul Quality Managementu pro komunikaci mezi supervizorem a agentem.
Softwarový modul určený výhradně jako nadstavba pro ReDAT eXperience. Byl vyvinut speciálně na přání zákazníků kontaktních center. Pomáhá zrychlit a zjednodušit komunikaci mezi supervizory a agenty v rámci každodenní práce.
Systém je založen na principu vkládání poznámek (krátkých zpráv) do hovorů přímo v přehrávači. Zároveň je definována skupina osob, kterým se dle oprávnění zobrazí příslušné poznámky s možností reagovat na ně.
Modul Quality Managementu pro komunikaci mezi supervizorem a agentem.
Proces coachingu
- Supervizor kontroluje vybrané hovory a najde v nich zájmovou oblast.
- Tuto oblast označí, doplní poznámku, definuje osoby, pro které je jeho informace určena, a poznámku odešle.
- U příjemců poznámky se zobrazí indikační ikona upozorňující na novou nepřečtenou poznámku.
- Přijatou poznámku si příjemci mohou zobrazit, včetně hovoru, kterého se týká.
- Příjemce poznámky má možnost přímé reakce doplněním svého komentáře.
- Celý proces je podmíněn správně nastavenými přístupovými právy.
Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.