RETIA

ReDAT QualityChart

Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.

hodnocení
během hovoru
rozbor
callflow
detailní
přehledy
automatické
reporty

ReDAT QualityChart je softwarový modul pro hodnocení úrovně práce agentů. Uživatelům systému umožňuje vytvářet hodnotící formuláře a provádět hodnocení hovorů či nehovorových interakcí.

Modul představuje mocný nástroj, který pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra a snižovat provozní náklady. Zlepšuje přehled o provozu, potřebách a možnostech dalšího zkvalitnění práce kontaktního centra.

Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.

Klíčové vlastnosti

  • Zrychlení práce hodnotitele
  • Přístup k funkcím hodnocení a výsledkům hodnocení je řízen uživatelskými právy.
  • Hodnocení hovorových i nehovorových interakcí (e-mail, chat atd.).
  • Editace způsobu výpočtu výsledného skóre hodnocení.
  • Ovládání přehrávání hovoru při samotném hodnocení.
  • Kalibrační mód hodnocení (tzv. trénink hodnotitelů).
  • Automatické výběry záznamů pro hodnocení.
  • Automatické ukládání výsledků hodnocení do databáze hovorů.
  • Různé módy pohledů na databázi hodnotitelů (detail, souhrnné, kalibrace atd.).
  • Automatické exporty výsledků hodnocení.
  • Možnost doručení hodnocení přímo agentům či skupinám agentů ve formátu *.pdf, *.xls a *.csv.
  • Možnosti odesílání výsledků hodnocení e-mailem.
    možnost zobrazení stavu hodnocených hovorů (nehodnocen, hodnocen, rozpracován).
  • Přehodnocování chybných hodnocení.
  • Dostupnost statistiky existujících hodnocení po celou dobu existence DB záznamů.

Princip hodnocení

Supervizoři kontaktního centra mají vytvořený systém hodnotících formulářů. Ty jsou složeny z otázek a nabídek odpovědí. Hodnotitelé v průběhu náslechu záznamu hovoru vybírají adekvátní odpovědi na otázky, které příslušný formulář předkládá automaticky. Každá odpověď je bodována a takto vzniká databáze bodových ohodnocení jednotlivých hovorů agentů. Na základě tohoto bodování je vždy automaticky vypočteno výsledné skóre hodnoceného hovoru dle předem definovaných pravidel výpočtu. Výsledky hodnocení lze zobrazit v grafické podobě, tzv. Dashbordech.

Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní​​

Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.

I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.

Více informací