Případové studie
Naše řešení jsou nasazována všude na světě, a abychom Vám přiblížili jejich konkrétní benefity, připravili jsme pro Vás tyto případové studie.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/02/Dubai-Metro-Guide-2019.jpg)
Metro Dubai
„Případová studie – technologicky jedinečné řešení pro záznam hlasu dispečerské komunikace.“
Po mnoho let používalo metro konkurenční záznamový systém. V rámci modernizace nové části metra se společnosti realizující objednávku s hlavním dodavatelem Thalesem obrátily na naši společnost, aby dodala systém pro záznam dat.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/02/homeoffice.jpg)
Komplexní řešení pro operátory na home office
„Rozšíření funkcí kontaktního centra pro pracovníky na home office.“
V současné době velké množství společností přechází velmi rychle na vzdálený režim práce. Zavedení home office je zcela nová, neznámá a doposud nevyzkoušená situace jak pro zaměstnance, tak pro řídící pracovníky se zodpovědností za vedení týmu. Ze strany firem je žádoucí mít svůj pracovní tým i nadále pod kontrolou, jako tomu je při běžném uspořádání práce. Zde přichází systém ReDAT s novými funkcionalitami, které zajistí stejné funkcionality jako při práci na kontaktním centru.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/02/KAC_cz.jpg)
Kontrolně Analytické Centrum - KAC
„Případová studie – zavádění centralizovaného dálkového řízení provozu v rámci celé železniční sítě ČR.“
Systém KAC integruje a archivuje data ze systémů pro snímání a záznam hlasové komunikace a objektového videa v rámci celé České republiky. Jde o projekt, který v souladu s evropskými trendy vytváří předpoklady pro postupné zavádění centralizovaného dálkového řízení provozu v rámci celé železniční sítě ČR.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/02/115365107_m-scaled.jpg)
Hlasové analýzy v praxi
“Případová studie – jak slouží hlasové technologie našim současným zákazníkům, kteří je aktivně a úspěšně využívají.”
Jedním z cílů naší společnosti je snaha držet krok s neustálým rozvojem technologií v oblasti zpracování hlasu. Kontaktní centra musí reagovat na toto tempo technologických změn, a právě pro ně je určena tato případová studie udávající představu o využití hlasových technologií na kontaktních centrech.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/02/wheel-1957586_1920.jpg)
Monitoring hlukové zátěže
“Případová studie – získávání údajů o vývoji úrovně hluku, které mohou sloužit jako zdroj pro rozhodování při budování pasivních či aktivních protihlukových opatření.”
Monitoring hlukové zátěže představuje další funkcionalitu, o kterou lze flexibilně rozšířit systém Kontrolně Analytického Centra – KAC. Toto řešení je možné využít všude tam, kde je potřeba získávat údaje o hlukové situaci. Získané údaje o vývoji úrovně hluku pak mohou sloužit jako zdroj pro rozhodování při budování pasivních či aktivních protihlukových opatření, a také pro analýzu konkrétních hlukových událostí a identifikaci zdroje hluku.
![](https://retia.cz/wp-content/uploads/2021/05/dispeceri-e1621510496389.jpg)
Záznam komunikace na pracovišti mezi dispečery
“Komplexní hlasový záznam pracovišť dispečerů”
Ne všechna komunikace na dispečincích je vedena přes „technické“ komunikační prostředky, ale může být předávána mnohem snazší cestou, a to ústně „ze sousedního pracoviště“. Na rozdíl od telefonního kontaktu však až doposud neexistoval jednoznačně průkazný materiál ve formě záznamu rozhovoru mezi dispečery v místnosti.