Servisní podpora (SLA)
Opravy chyb SW i HW v předem dohodnutých reakčních časech.
Servisní oddělení ReDAT je připraveno řešit situace a události jak na místě instalace, tak i vzdáleně prostřednictvím speciálního monitorovacího a dohledového centra.
Z předem definovaných služeb si lze vybrat buď komplexní servisní přístup nebo jen úzce cílenou službu.
SLA zpravidla zahrnuje:
- hot line 24/7,
- přijetí servisního požadavku,
- evidence servisního požadavku v IS RETIA,
- opravu HW, SW v záruční době v časových limitech služby.
Opravy chyb SW i HW v předem dohodnutých reakčních časech.
Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.