Quality Management Support
Služba zajišťuje úspěšné a efektivní nasazení modulů Quality Managementu a hlasových a textových analýz v prostředí kontaktního centra zákazníka.
Quality Management (QM) je oblast závislá na mnoha okolnostech a vlastnostech kontaktního centra. Služba Quality Management Support zajišťuje úspěšné a efektivní nasazení modulů v prostředí kontaktního centra zákazníka.
Službu je možné aplikovat a provozovat na již nainstalovaném a funkčním systému ReDAT, který má ukončenou implementaci modulů QM a uživatel systému vlastní akceptační smlouvu. Služba podporuje moduly Quality Managementu systému ReDat, mezi něž lze zařadit například QualityChart, VoiceProcessor, TopicDetection, Reporting atd…
Služba zajišťuje úspěšné a efektivní nasazení modulů Quality Managementu a hlasových a textových analýz v prostředí kontaktního centra zákazníka.
Klíčové vlastnosti
- Základní požadavky zákazníka na úvodní hodnotící formuláře a základní šablony pro reporting
- Celková podpora a přehled o novinkách
- Návrhy pro rozvoj kontaktního centra z hlediska QM
Zákazník získá podporu při sestavování automatických výběrů, formulářů, netradičních metod výběrů nebo konzultaci při práci se šablonami.
V prostředí hlasových analýz lze využívat podporu při nastavení kalkulací, nebo při analýze širších aspektů výsledků hlasových analýz. Součástí služby je i pomoc při sestavení a aktualizaci rozvojových plánů kontaktního centra v oblasti QM, i prioritní informování o novinkách.
Přínosy
Podpora závisí na rozsahu modulů QM a obsahuje
- Přidělení kontaktní osoby na straně dodavatele – osoba zajišťující podporu i komunikaci.
- Podpora uživatele při sestavování automatických výběrů a formulářů v modulu QualityChart.
- Sestavování netradičních metod výběrů v modulu QualityChart.
- Konzultace při práci se šablonami v modulu Reporting.
- Úprava/tvorba nové šablony (4 šablony ročně zdarma) v modulu Reporting.
- Podpora při nastavení klasifikace modulu VoiceProcessor (10 klasifikací ročně zdarma).
- Podpora tvorby nových témat v modulu TopicDetection a grafická prezentace nových témat v systému.
- Garance 40 hodin osobních konzultací a kontroly systému přes VPN ročně. Součástí služby jsou telefonické konzultace a předem domluvené videokonference.
Novinky/školení
Pravidelně Vás seznámíme s novými funkcemi QM, ReDat News – webináře, osobní prezentace, 1x ročně seminář o nových funkcionalitách QM v sídle společnosti RETIA, a.s. (konání tohoto semináře bude zveřejněno na webových stránkách).
* Zákazníci, kteří nemají zakoupenou tuto službu, si mohou zakoupit účast na jednotlivých seminářích.
Rozvoj
Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.