ReDAT QualityChart
Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.
ReDAT QualityChart je softwarový modul pro hodnocení úrovně práce agentů. Uživatelům systému umožňuje vytvářet hodnotící formuláře a provádět hodnocení hovorů či nehovorových interakcí.
Modul představuje mocný nástroj, který pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra a snižovat provozní náklady. Zlepšuje přehled o provozu, potřebách a možnostech dalšího zkvalitnění práce kontaktního centra.
Modul Quality Managementu pro systematické hodnocení kvality práce agentů.
Klíčové vlastnosti
- Zrychlení práce hodnotitele
- Přístup k funkcím hodnocení a výsledkům hodnocení je řízen uživatelskými právy.
- Hodnocení hovorových i nehovorových interakcí (e-mail, chat atd.).
- Editace způsobu výpočtu výsledného skóre hodnocení.
- Ovládání přehrávání hovoru při samotném hodnocení.
- Kalibrační mód hodnocení (tzv. trénink hodnotitelů).
- Automatické výběry záznamů pro hodnocení.
- Automatické ukládání výsledků hodnocení do databáze hovorů.
- Různé módy pohledů na databázi hodnotitelů (detail, souhrnné, kalibrace atd.).
- Automatické exporty výsledků hodnocení.
- Možnost doručení hodnocení přímo agentům či skupinám agentů ve formátu *.pdf, *.xls a *.csv.
- Možnosti odesílání výsledků hodnocení e-mailem.
možnost zobrazení stavu hodnocených hovorů (nehodnocen, hodnocen, rozpracován). - Přehodnocování chybných hodnocení.
- Dostupnost statistiky existujících hodnocení po celou dobu existence DB záznamů.
Princip hodnocení
Supervizoři kontaktního centra mají vytvořený systém hodnotících formulářů. Ty jsou složeny z otázek a nabídek odpovědí. Hodnotitelé v průběhu náslechu záznamu hovoru vybírají adekvátní odpovědi na otázky, které příslušný formulář předkládá automaticky. Každá odpověď je bodována a takto vzniká databáze bodových ohodnocení jednotlivých hovorů agentů. Na základě tohoto bodování je vždy automaticky vypočteno výsledné skóre hodnoceného hovoru dle předem definovaných pravidel výpočtu. Výsledky hodnocení lze zobrazit v grafické podobě, tzv. Dashbordech.
Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní
Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.
I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.