RETIA

Hlasové a textové analýzy

  • Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku?
  • Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny?
  • Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat?
  • Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních?
  • Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

Hlasové a textové analýzy systému ReDAT řeší všechny tyto požadavky, a mnohé další.

ReDAT VoiceProcessor

Modul pro automatické hlasové analýzy a zpracování klíčových slov.

ReDAT TextProcessor

Modul pro analýzu nehovorových interakcí i obecných textových dokumentů.

ReDAT TopicDetection

Modul hlasových a textových analýz pro vyhledávání témat v interakcích.